Marketing dựa trên giá trị : Các chiến lược marketing tạo ra tăng trưởng doanh nghiệp và giá trị cổ đông = Value-Based Marketing / Peter Doyle ; Dịch: Cam Thảo, Tường Vân

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Vietnamese Publication details: Tp. HCM : Tổng hợp Tp. HCM, 2009Description: 696 trISBN:
  • 978604
Subject(s): DDC classification:
  • 658.8 DOY 2009 23
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Sách, chuyên khảo, tuyển tập Phòng DVTT Tổng hợp Kho tham khảo 658.8 DOY 2009 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 00040006466
Browsing Phòng DVTT Tổng hợp shelves, Shelving location: Kho tham khảo Close shelf browser (Hides shelf browser)

There are no comments on this title.

to post a comment.