Amazon cover image
Image from Amazon.com

Thương hiệu cảm xúc: Mô hình mới kết nối thương hiệu với con người = Emotional branding: the new paradigm for connecting brands to people / Marc Gobé ; Dịch: Khánh Thủy

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Vietnamese Publication details: Hà Nội : Lao động, 2018Edition: Tái bản lần 1Description: 234 trISBN:
  • 9786045999585
Subject(s): DDC classification:
  • 658.827 GOB 2018 23
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách, chuyên khảo, tuyển tập Phòng DVTT HT2 P.DVTT Hòa Lạc 2 - Kho tham khảo 658.827 GOB 2018 (Browse shelf(Opens below)) Available 63240004516

There are no comments on this title.

to post a comment.