TY - BOOK AU - Nguyễn,Thị Phi Nga TI - Mâu thuẫn nội tâm của người nhận quà trong việc thay đổi thái độ đối với nhãn hiệu sản phẩm và mối quan hệ sau khi nhận quà: Đề tài NCKH. QK 04.08 U1 - 658.8 PY - 2007/// CY - H. PB - Khoa Kinh tế KW - Khoa học quản lý KW - Quản lý tiếp thị KW - Tâm lý người tiêu dùng KW - Business Administration KW - Marketing KW - Management N2 - To reach this expectation, the specific purpose of this study is fourfold. First, we explore the effect of incongruity on recipient's emotions as well as attitude change toward a brand and giver- recipient relationship after the gift-receipt through the different gift-receiving situations. Second, we examine the effect of recipient's prior attitude toward a brand on his/her brand attitude toward that brand after receiving gift. Third, we examine the effect of recipient's prior perception of strength of giver- recipient relationship on brand attitude change. And finally, we try to present some marketing strategies using gift giving/receiving context ER -